Garantie
Mocht tijdens het dragen van jouw items, binnen twee maanden na ontvangst, een klacht ontstaan, dan vragen wij je dit direct aan ons te melden. Wij zullen ons uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen.

Wij geven geen garantie op artikelen met loslatende pailletten, het pillen en pluizen van kleding, ritsen van jassen, gaten door te heet strijken, winkelhaken, verkleuring door verkeerd wassen, krimpen door te heet of op te hoge toeren wassen, en schade aan de hak van schoenen.

Ook kunnen panty’s, haaraccessoires en sieraden om hygiënische redenen alleen geretourneerd worden mits de verzegeling na levering in tact is. Met verzegeling bedoelen wij de sticker op de verpakking. 

Melding klacht
Wij doen ons uiterste best om je items in perfecte staat aan je te leveren. Het kan natuurlijk voorkomen dat je item beschadigd is tijdens transport of andere zaken. Je kunt daarbij aanspraak maken op de garantie. Klachten dienen binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden, alvorens de artikelen naar ons worden teruggestuurd. Wij vragen je, wanneer je een klacht hebt, om direct contact met ons op te nemen via info@jolienoe.nl of 085 800 08 56.


Houdt de volgende informatie bij de hand:
- Het ordernummer
- Naam van het artikel waar het om gaat
- Een foto van je klacht; indien je mailt

We streven ernaar binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht, je klacht in behandeling te nemen en geven je hierover per mail een terugkoppeling.