Hej hoi! Heb je een vraag?

Kijk dan hieronder even of het antwoord op jouw vraag ertussen staat. We helpen je namelijk het liefst zo snel mogelijk verder.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.


Hoe kun je de klantenservice bereiken?
Mail: info@jolienoe.nl
Telefoon: 085 - 800 08 56
Chatfunctie in onze shop

Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 16:30 uur

Bestellen
de antwoorden op de vragen met betrekking tot bestellen vind je hier

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel geplaatst?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Kan ik nog een item toevoegen aan mijn bestelling?
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het verzendadres wijzigen?
Komen uitverkochte items weer op voorraad?
Wat is een pre-order?

Betalen
de antwoorden op de vragen met betrekking tot betalen vind je hier

Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
Kan ik betalen met een Gift Card of kortingscode?
Ik heb een Gift Card gekregen. Hoe kan ik deze verzilveren?
Wat kan ik doen als mijn Gift Card of kortingscode niet werkt?
Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen. Wat kan ik nu doen?

Verzending
de antwoorden op de vragen met betrekking tot verzending vind je hier

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wat zijn de verzendkosten?
Wat is de status van mijn bestelling?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Ik mis een item of heb een verkeerd item ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Retourneren
de antwoorden op de vragen met betrekking tot retourneren vind je hier

Hoe kan ik mijn retour online aanmelden?
Ik heb iets geretourneerd. Hoe kan ik mijn Klarna-factuur pauzeren?
Kan ik SALE items retourneren?
Wanneer ontvang ik mijn geld terug van een geretourneerd artikel?
Wat kan ik doen als het niet lukt om mijn retour online aan te melden?
Kan ik meerdere bestellingen in 1 retour samenvoegen?


Maatadvies
We proberen je een zo goed mogelijk beeld te geven van hoe onze kleding valt. Dat doen we met foto’s op onze website en stories op onze Instagram pagina. Ook maken we regelmatig Instagram Stories en TikTok filmpjes waarin we de kleding laten zien bij vrouwen met verschillende kledingmaten. Mocht je toch nog twijfelen over de maat van een item, helpt onze klantenservice je graag verder. Stuur dan even een chatbericht of e-mail en we kijken met je mee.