VEELGESTELDE VRAGEN: BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wat leuk dat je iets wilt bestellen! Dat kan heel eenvoudig via onze webshop. We helpen je hier stap voor stap bij.
Stap 1: Selecteer jouw favoriete items die je wilt bestellen in de gewenste maat.
Stap 2: Klik per item op “In winkelmandje”.
Stap 3: In jouw shopping bag vind je vervolgens een overzicht van de items die je hebt geselecteerd.
Stap 4: Klopt dit overzicht? Klik dan op “Plaats bestelling” en vul jouw contact- en bezorggegevens in.
Stap 5: Kies een betaalmethode en maak een keuze onder het kopje factuuradres.
Stap 6: Vervolgens klik je op “Bestelling nakijken” en controleer je de gegevens onder “Beoordelen en betalen”.
Stap 7: Klopt dit? Klik dan op “Nu betalen” en volg de stappen om de betaling af te ronden.
Stap 8: Als de betaling succesvol is afgerond kom je terug op onze website en verschijnt de tekst “Dankjewel voor je bestelling! Je ontvangt binnenkort een bevestigings-email met je ordernummer”.
Wat leuk dat je iets wilt bestellen! Dat kan heel eenvoudig via onze webshop. We helpen je hier stap voor stap bij.
Stap 1: Selecteer jouw favoriete items die je wilt bestellen in de gewenste maat.
Stap 2: Klik per item op “In winkelmandje”.
Stap 3: In jouw shopping bag vind je vervolgens een overzicht van de items die je hebt geselecteerd.
Stap 4: Klopt dit overzicht? Klik dan op “Plaats bestelling” en vul jouw contact- en bezorggegevens in.
Stap 5: Kies een betaalmethode en maak een keuze onder het kopje factuuradres.
Stap 6: Vervolgens klik je op “Bestelling nakijken” en controleer je de gegevens onder “Beoordelen en betalen”.
Stap 7: Klopt dit? Klik dan op “Nu betalen” en volg de stappen om de betaling af te ronden.
Stap 8: Als de betaling succesvol is afgerond kom je terug op onze website en verschijnt de tekst “Dankjewel voor je bestelling! Je ontvangt binnenkort een bevestigings-email met je ordernummer”.
Wat leuk! Jouw bestelling is geplaatst! We gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag om jouw bestelling in te pakken en naar je te verzenden.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee hoor, dat is niet noodzakelijk. Maar handig is het wel! Wanneer je ervoor kiest om een account aan te maken, worden je gegevens bewaard en hoef je bij een volgende bestelling jouw gegevens niet opnieuw in te vullen. Wanneer je aangeeft te willen abonneren op onze nieuwsbrief, wordt je als eerst op de hoogte gebracht van het laatste nieuws, een nieuwe drop of exclusieve SALE.
Maak je liever geen account aan maar wil je wel onze digitale nieuwsbrief ontvangen? Dat kan!
Onderaan onze website vind je het kopje “ Stay up to date”. Vul hier jouw e-mailadres in en klik op “Bevestig”. Er verschijnt nu “Bedankt voor het abonneren!” in beeld. Jouw aanmelding voor de nieuwsbrief is compleet.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling dan wel geplaatst
Het kan even duren voordat de bevestiging in je mailbox verschijnt. Het komt ook weleens voor dat deze in de spambox terecht komt.
Nee hoor, dat is niet noodzakelijk. Maar handig is het wel! Wanneer je ervoor kiest om een account aan te maken, worden je gegevens bewaard en hoef je bij een volgende bestelling jouw gegevens niet opnieuw in te vullen. Wanneer je aangeeft te willen abonneren op onze nieuwsbrief, wordt je als eerst op de hoogte gebracht van het laatste nieuws, een nieuwe drop of exclusieve SALE.
Maak je liever geen account aan maar wil je wel onze digitale nieuwsbrief ontvangen? Dat kan!
Onderaan onze website vind je het kopje “ Stay up to date”. Vul hier jouw e-mailadres in en klik op “Bevestig”. Er verschijnt nu “Bedankt voor het abonneren!” in beeld. Jouw aanmelding voor de nieuwsbrief is compleet.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling dan wel geplaatst
Het kan even duren voordat de bevestiging in je mailbox verschijnt. Het komt ook weleens voor dat deze in de spambox terecht komt.
Heb je na 2 uur nog niets ontvangen in je inbox of spambox? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Daar kijken we graag met je mee of je bestelling goed doorgekomen is.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Een bestelling wijzigen of annuleren is niet altijd mogelijk. We doen enorm ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden naar je. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw bestelling al is ingepakt wanneer we jouw verzoek behandelen. Dan is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk.
Je mag ons natuurlijk altijd even bellen of mailen. We kunnen niets beloven maar kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
Kan ik nog een item toevoegen aan mijn bestelling?
Achteraf een item toevoegen aan een bestelling is helaas niet mogelijk. Hiervoor kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Om je daarin tegemoet te komen, kun je ons altijd een e-mail sturen met de vraag of we je bestellingen kunnen samenvoegen. Je ontvangt dan eenmalig de verzendkosten retour. Helaas is dat niet altijd mogelijk. We doen enorm ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw eerste bestelling al is ingepakt wanneer we jouw verzoek behandelen. Samenvoegen is dan helaas niet meer mogelijk.
Je mag ons natuurlijk altijd even bellen of mailen. We kunnen niets beloven maar kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het verzendadres wijzigen?
Dat is helaas niet altijd mogelijk. We doen enorm ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden naar je. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw bestelling al is ingepakt wanneer we jouw verzoek behandelen. Dan is het wijzigen van het verzendadres helaas niet meer mogelijk.
Je mag ons natuurlijk altijd even bellen of mailen. We kunnen niets beloven maar kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
Komen uitverkochte items weer op voorraad?
We doen altijd ons best om uitverkochte items opnieuw in te kopen. Items waar veel vraag naar is proberen we in ruime terug te laten komen in de vorm van een restock. Andere items komen geregeld in kleinere oplage terug op voorraad. Of dit lukt, is afhankelijk van de voorraad bij onze leverancier.
Wanneer je op onze webshop aangeeft dat je een seintje wilt ontvangen wanneer een item weer beschikbaar is in jouw gewenste maat, ontvang je direct een e-mail wanneer dit item weer op voorraad is. Helaas is het niet mogelijk om een item vooraf te reserveren.
Tip: Ontvang je een e-mail met een seintje, wees er dan snel bij. Uit ervaring weten we dat deze items dan soms snel weer uitverkocht zijn.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Een bestelling wijzigen of annuleren is niet altijd mogelijk. We doen enorm ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden naar je. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw bestelling al is ingepakt wanneer we jouw verzoek behandelen. Dan is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk.
Je mag ons natuurlijk altijd even bellen of mailen. We kunnen niets beloven maar kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
Kan ik nog een item toevoegen aan mijn bestelling?
Achteraf een item toevoegen aan een bestelling is helaas niet mogelijk. Hiervoor kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Om je daarin tegemoet te komen, kun je ons altijd een e-mail sturen met de vraag of we je bestellingen kunnen samenvoegen. Je ontvangt dan eenmalig de verzendkosten retour. Helaas is dat niet altijd mogelijk. We doen enorm ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw eerste bestelling al is ingepakt wanneer we jouw verzoek behandelen. Samenvoegen is dan helaas niet meer mogelijk.
Je mag ons natuurlijk altijd even bellen of mailen. We kunnen niets beloven maar kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het verzendadres wijzigen?
Dat is helaas niet altijd mogelijk. We doen enorm ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden naar je. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw bestelling al is ingepakt wanneer we jouw verzoek behandelen. Dan is het wijzigen van het verzendadres helaas niet meer mogelijk.
Je mag ons natuurlijk altijd even bellen of mailen. We kunnen niets beloven maar kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
Komen uitverkochte items weer op voorraad?
We doen altijd ons best om uitverkochte items opnieuw in te kopen. Items waar veel vraag naar is proberen we in ruime terug te laten komen in de vorm van een restock. Andere items komen geregeld in kleinere oplage terug op voorraad. Of dit lukt, is afhankelijk van de voorraad bij onze leverancier.
Wanneer je op onze webshop aangeeft dat je een seintje wilt ontvangen wanneer een item weer beschikbaar is in jouw gewenste maat, ontvang je direct een e-mail wanneer dit item weer op voorraad is. Helaas is het niet mogelijk om een item vooraf te reserveren.
Tip: Ontvang je een e-mail met een seintje, wees er dan snel bij. Uit ervaring weten we dat deze items dan soms snel weer uitverkocht zijn.
Wat is een PRE-ORDER?
Een item met PRE-ORDER is een extra service die we jullie graag willen bieden wanneer er veel vraag is naar een item. Wanneer we veel vragen krijgen over een item, en jullie de kans willen geven dit item alvast te reserveren, bieden we het item als PRE-ORDER aan. Het item is dan niet direct leverbaar. De verwachte levertijd wordt gecommuniceerd bij het item in onze shop, maar 100% garantie hebben we hiervoor helaas nooit.
We doen er echt alles aan om de verwachte levertijd te kunnen halen, alleen zijn wij in dit proces afhankelijk van externe factoren (denk aan: productie of levering), waardoor het kan voorkomen dat de verwachte levertijd niet altijd gehaald kan worden. Uiteraard houden we jullie per mail op de hoogte gedurende een pre-order. Wanneer het item bij ons binnen is, wordt je pakketje zo snel mogelijk verzonden.
Een item met PRE-ORDER is een extra service die we jullie graag willen bieden wanneer er veel vraag is naar een item. Wanneer we veel vragen krijgen over een item, en jullie de kans willen geven dit item alvast te reserveren, bieden we het item als PRE-ORDER aan. Het item is dan niet direct leverbaar. De verwachte levertijd wordt gecommuniceerd bij het item in onze shop, maar 100% garantie hebben we hiervoor helaas nooit.
We doen er echt alles aan om de verwachte levertijd te kunnen halen, alleen zijn wij in dit proces afhankelijk van externe factoren (denk aan: productie of levering), waardoor het kan voorkomen dat de verwachte levertijd niet altijd gehaald kan worden. Uiteraard houden we jullie per mail op de hoogte gedurende een pre-order. Wanneer het item bij ons binnen is, wordt je pakketje zo snel mogelijk verzonden.