VEELGESTELDE VRAGEN: VERZENDING
Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We pakken je bestelling met veel zorg in. We houden een verzendtermijn van 1-3 werkdagen aan, maar doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Hoe eerder je plezier kan hebben van jouw nieuwe items, hoe beter!
Wat zijn de verzendkosten?
Al onze bestellingen worden verzonden met DHL. Bestellingen vanaf €100,00 worden in Nederland gratis bezorgd. Voor bestellingen met een lager orderbedrag zijn de verzendkosten €5,95.
Voor verzendingen naar België gelden andere tarieven. Bestellingen vanaf €150,00 worden in België gratis bezorgd. Voor een bestelling met een lager orderbedrag wordt €8,95 verzendkosten in rekening gebracht.
Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt de status van jouw pakketje gemakkelijk bekijken via de track- en trace. De code ontvang je via de mail. Zodra jouw pakket ons magazijn verlaat en wordt overgedragen aan DHL wordt de status bijgewerkt en kun je jouw bestelling volgen. Het kan voorkomen dat het even duurt voordat je track- en trace wordt bijgewerkt.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wat enorm vervelend dat je jouw bestelling niet ontvangen hebt! We kijken graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen. We willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar info@jolienoe.nl. Vermeld in deze mail het ordernummer van jouw bestelling (terug te vinden in de bevestigingsmail van jouw bestelling, startend met een #) en de track en trace code.
Wanneer wij ook niet kunnen achterhalen waar jouw bestelling nu is, kunnen we een onderzoek starten bij DHL. Wij verwachten terugkoppeling van DHL binnen 1-5 werkdagen. Zodra deze terugkoppeling bij ons binnen is, nemen we direct contact met je op en zullen we zorgen voor een passende oplossing.
Ik mis een item of heb een verkeerd item ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wat enorm vervelend dat jouw bestelling niet helemaal klopt. Onze excuses hiervoor!
We kijken graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen. We willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar info@jolienoe.nl. Vermeld in deze mail het ordernummer van jouw bestelling (terug te vinden in de bevestigingsmail van jouw bestelling, startend met een #). Graag ontvangen we ook een foto van het verkeerd ontvangen item en de naam van het ontbrekende item. Dan kijken we met je mee voor een passende oplossing en doen we ons best het ontbrekende zo snel mogelijk item na te sturen.